fbpx

Bedre Marketing = Flere Købere

I dag starter 98% af købere online. Det betyder at ejendomsmæglere skal være dygtige til online markedsføring for at sælge boligen. Vi oplever at der er stor forskel på hvordan ejendomsmæglere arbejder med markedsføring. Oftest er der en mulighed for at købe ekstra markedsføring til. En standard markedsføringspakke koster dog ifl. Bolius (2022) mellem 10.000-15.000 udover vederlager.

Brikks mål er at nå flest mulige relevante købere gennem målrettet online markedsføring som altså er inkluderet i din pakke fra starten af.

Marketing på de sociale medier inkluderet i prisen

Hos Brikk har vi marketingskampagner på de sociale medier inkluderet i basis-prisen. Disse koster altså ifl. Bolius 10.000-15.000 ekstra.

Hos Brikk skræddersyer vi hver annonce hvorfor vi mener at resultatet  bliver langt bedre. Vi kører forskellige kampagner for hver bolig og resultatet er at mulige købere ser vores annonce for din bolig og klikker igennem for at se detaljer om din bolig på Brikks hjemmeside.

Retargeting inkluderet i prisen

Retargeting er en metode til at nå ud til personer, der tidligere har kigget på din bolig. Igennem Retargeting sørger Brikk altså for at bannere med din bolig følger disse mulige købere, når de er inde på andre hjemmesider også. Denne form for marketing er utrolig effektiv da man hele tiden minder folk om lige præcis den bolig som de har set inde på vores hjemmeside.

Køberkartotek

Idag starter købere deres boligsøgning online. Køberkartoteker er derfor langt mindre vigtige end de var før i tiden. Hos Brikk samler vi dog stadig information på mulige købere og vi har automatiseret denne process, så de mulige købere får besked lige så snart vi er ved at sætte en ny bolig til salg.

Bestil en gratis og helt uforpligtende vurdering med din lokale ekspert nu